DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Ztráta paketů ( packet loss ) 2015 Fix

Vítejte na stránce discokillers-eu.websnadno.cz v sekci Ztráta paketů ( packet loss ) 2015 Fix aneb je to všechno o správném nastavení a poskytování internetového připojení ( sdílené připojení )

Musíte disponovat takovým internetovým připojením, který musí splňovat tato kritéria:

1.) při uloadu souboru ven nesmí vaše odezva ping vyskakovat příliš vysoko nad 999 ms už je nedostatečné! 50 ms ještě docela jde. U každého poskytovatele je to jinak proto doporučuji vyskoušět takové, které vám sednou nejvíce.

2.) při stahování se vám nesmí nějak moc zvyšovat ping do 50 ms je to stále přijatelné

3.) Vyberte takového poskytovatele co vám může nabídout stabilní rychlost a i ping odezvu nesmí to lítat mimo jinak od takového poskytovatele ruce hned pryč!

Ztráta paketů je sama o sobě datová ztráta během přenosu přes síť může klidně docházet během komunikace oběma směry ať příjem dat k vám tak i odesílání dat do sítě. ovšem může k ní docházet i ve vyších síťových vrstvách. Řekneme si za jakých podmínek kní může docházet a jak ji lze alespoň častečně i úplně vyřešit pokud to okolnosti dovolí.

Setkal jsem se smnoha lidmi co mě tvrdili, vždy pravý opak mého problému. Že a pokaždé mě vyvraceli mé tvrzení, že je to chyba poskytovatele, a že on to úmyslě omezuje ( přiškrcuje , škrtí atd...atd... ) Ten kdo to tvrdí buď nikdy se nesetkal smím problémem v praxi nebo oni mají stejný problém co já, ale nějak ho nevidí či ho nedokaží pochopit. Jako úplně věřím tomu že já nebudu jediný kde se potýka stímto problémem. Jako znám hodně čechů co hrají pc online hry především střílečky a kdž tak koukám na to jejich scoore a na různé fragy ( frag počet k/d zabití a úmrtí ) tak z toho dokážu usuzovat, že jemu ten internet nefunguje právě růžově. No a když vidím někoho lepšího s k/d celkem v jeho statistice v profilu stále mluvím o čechovi tak jako je mi jasné, že právě jeho internet nebude mí žádné problémy resp. nějaká omezení přiškrcování sítě ze strany ISP. Takoví to co mají lepší frágy ty budou mít garantovanou linku nebo jejich poskytovatel se knim nechová jako nějaký lichvář a dávám jim svobodnější internetové připojení bez nějakých omezení aby jejich servery zahazovali důležité pakety. Jako moje zkušenost je taková, že ačkoliv bydlím v menším městě s počtem obyvatel do 10 000 tak tu přesto jsou problémy se ztrátami paketů pak mě někdo tvrdil zkuste si jiné internetové připojení buď u někoho jiného nebo v jiné lokalitě, tak mě to nedalo a zkusil jsem to v jiném městě, a když jsem navšívil jedno z větších krajských měst z počtem obyvatel nad 30 000 no jako nestačil jsem se divit u jednoho známého jsem si to právě zkusil na připojení VDSL 20/2 MB přes pevnou linku od společnosti T-Mobile TM.CZ a mrtě jsem viděl úplně ty stejné problémy se ztrátou paketů jako u předešlích poskytovatelů v naší lokalitě. Tak hehe už víme, že to nebude lokalitou kde bydlím.-) Jako mám tu nějaké teorie takže, že u nás v České Republice tu panuje natolik omezený internet, že se úroveň internetového připojení propadá až do doby kamené či ledové. Jako nepřekvapuje mě, že by mnozí poskytovatele blokavli některé www stránky. Ale že by i omezovali takto online hry? Ano je to tak oni to tak dělaj. Zatím nechápu proč. Ale domnívám se, že hraní online her to asi hodně brzdí  síťový provoz u poskytovatele proto to řeší opratřením, že aby se zakaždou cenu zvládal provozoz sítě ( včetně sdílené linky agregované ) tak to řeší zahazováním paketů v jejich síti. Na garant linkách toto zřejmě neplatí, poněvadž tam máte linku jenom pro sebe a stále máte stejné síťové podmínky beze změny bez ohledu na to jak je síť nastavená nic se tam automaticky nekonfiguruje vše je tam na pevno nastavené. Zkrátka se tam žádné pakety neomezují nebo neztrácejí jako na sdílených linkách ( s nějakými agregace 1:5 - 50 atp... )

Podle mích letitých zkušeností už vím a mám přehled v tom v čem určité problémy spočívají a to včetně ztracených paketů. Ve většině případů je na vině váš poskytovatel internetového připojení to je tak 90% jisté. A těch 10% to už jsou takové vyjímečné případy banality, které jsou už jenom v jakém stavu se nachází váš PC , router - modem -  RouterBoard AP , kabely ( kabeláž ) od routeru až do vašeho pc. Tímto se nějak podrobně zabývat nebudem. A půjdeme rovnou na to, proč to tak musí být chyba z 90% na straně poskytovatele ( ISP ).

Po tolika letech zkušeností si také zasloužím něco lepšího a nezůstat po zadu za ostatními co se týče kvalit a rychlostí internetu --- když já chci víc a mnohem víc...

Tady je jedna vizuální stránka jak to vypadá v sídle poskytovatelů:

Berte to tak jak to musí u poskytovatele vypadat to musí být jeden velký chaos v datové komunikaci a hlavně jejich prostory kde mají uložené veškeré servry zařízení poskytující sí'tové služby , Switche a všechny ty kabely rozváděné a připojené k tomu opravdu příšerný chaos to vidět.

Dále jak to může fungovat, když už poskytovatelé poskytují datové síťové služby ( sdílený internet ):

Tak aby ta jejich síť tak nějak na oko fungovala poskytovatelé aplikují ve svém systému tzv. QoS agregaci například - 1:5 tzn. že v jednom připojení ( 1 skupina ) bude poskytovat internet 5 uživatelům, kterí se budou o jedno připojení navzájem dělit. A pro hráče online her může být toto problém. A tak může docháze ke ztrátám paketů i v případě, že linka není na 100% zatížená. Ztráta paketů během hraní online střílečky je vy strílíte na cíl protivníka a vy ho vůbec nezasáhnete nebo jen z části 40% což je naprosto neúčiné. Při vystřelu dochází k odesílání malých paketů dat do sítě a nedorazí ke svému konečnému cíly a ztratí se někde po cestě.

Z 90% je toto na straně poskytovatelů i když oni vám budou tvrdit opak a všeljak vám vymlouvat že vy nemáte pravdu. A budou se s vámi klidně i tom přít kdo má pravdu. Ve finále jim nedokážete vysvětlit a oni vás budou naprosto ignorovat. No řešit to soudně poskytovatel už by mluvil úplně jinak, než kdyby to bylo jen mezi čtyřma očima :)

Ke ztrátám paketů dochází, když je síť zatížená některými uživateli tzv. stahovači, kterí zatěžují někdy i nadměrným stahovaním warez ( p2p Torrent ) obsahu tuny dat. To se pak nejen sníží rychlost vašeho připojení ( šířka pásma ) , ale i vyskočí váš ping na horu a stane se tak nestabilní. Řekněme, že máte normálně ping 10 ms a maximální ping 20 ms. Když je síť nějak už zatížená tak vám ping skočí klidně i na 50 ms a maximální ping i 2000 ms no na online hry je tohle absolutně nemyslitelné a ztrátay datových paketů jsou tak úplné.

Něco co tvrdí většina poskytovatelů toto:

Co je dobré vědět o domácích WIFI routerech?

  • tato technologie je na první pohled lákavá zejména pokud se z estetických důvodů bránite klasickému datovému kabelu
  • ALE POZOR !!! v žádném případě nemuže klasickou kabeláž plně nahradit
  •  
  • pokud se pro WIFI router rozhodnete, počítejte s občasnou údržbou
  • tato bezdrátová technologie vyžaduje přímou viditelnost mezi vysílačem a přijímačem, spojení přes překážky (zdi, stropy) bude degradováno (možné výpadky, nefunkčnost)
  • oproti metalickému propojení kabelem výrazně delší odezvy
  • oproti metalickému propojení kabelem nižší propustnost (u rychlejších tarifů i při správné funkčnosti vnitřního WiFi spoje na přímou viditelnost nedosáhnete stejně kvalitní linky)
  • velmi časté problémy se zarušením ze strany jiných vysílačů, domácích telefonů, průmyslových strojů atd. z okolí
  • vyžaduje (na rozdíl od kabelu) průběžnou údržbu (změna vysílací frekvence, změna šifrovacího klíče pro zajištění bezpečnosti)
  • možnost odposlouchávání provozu z vnějšku (riskantní platební operace, citlivá data)
  • zneužití linky (při nedostatečném zabezpečení může Vaši linku bez Vašeho vědomí využívat vnější uživatel na Vaše náklady)
  • na problémy s funkčností vnitřního bezdrátového spoje (byť zakoupeným v naší firmě a instalovaným našim technikem) se nevztahuje záruka a všechny servisní zásahy v této souvislosti jsou řešeny na náklady zákazníka
  • na reklamace související s rychlostí připojení lze brát ohled pouze v případě přímého připojení kabelem (testovat rychlost NELZE přes bezdrátový WiFi spoj)

Proč nedoporučujeme použití P2P sítí ?

  • naprostá většina klienských programů (zejména na bázi protoklu BitTorent) v defaultním nastavení velmi rychle vyčerpá systémové prostředky Vašeho routeru (řádově minuty i méně)
  • tyto programy nekomunikují na principu 1:1 (klient - server) ale na principu M:N (miliony počítačů nabízejících často pochybná data prostřednictvím často pomalých nebo uměle omezených linek - miliony počítačů hledající data)
  • při komunikaci se navazují stovky i tisíce spojení na různé počítače po celém světě, vyhledávají požadovaná data a po částech je stahují a skládají z mnoha zdrojů
  • klientské P2P programy se však nechavají solidně a neuklízí po sobě. Navázaná spojení (stovky i tisíce) zůstavají v paměti routeru po dlouhou dobu (často hodiny až dny) tak jak si to klienský P2P program vyžádal. Co kdyby se nejaký PC na druhé straně světa připojil a nabídnul část požadovaného souboru?
  • při agresivním chování P2P programů brzy vyčerpáte limity Vašeho zařízení. P2P program bude mít navázano cca 2000 spojení a čekat na data ... oproti tomu běžné korektní programy (www prohlížeč) nebude mít ani minimum prostředků pro svoji činnost.

Důsledky:

  • Vaše připojení bude pro všechny korektní programy téměř nefunkční, stránky se budou zobrazovat pomalu, často jen částečně (bez obrázků atd)
  • na takové lince pak nelze očekávat dobrou průchodnost a bleskové odezvy například pro hry
  • nepomůže pouze vypnout P2P program! Okamžitým řešením je pouze restart routeru (po několika minutách se však zřejmě dostanete do stejného stavu, navíc snižujete životnost zařízení - při použití centrálního routeru pro více účastníku toto nelze provést vůbec)
  • pokud takto nelegálně stahujete autorsky chráněná data, vystavujete se riziku trestního stíhání
  • často se takto šíří pochybná data obsahující virovou nákazu (viry, trojské koně, spyware, ...)
  • můžete (byť omylem nebo z neznalosti) nasdílet svoje citlivá data ke stažení - Vaše soukromé fotografie či videa, texty, emaily, přístupové kody atd. mohou začít kolovat Internetem
  • díky výrazným datovým přenosům se sami přeřezujete do vytíženějších agregačních skupin - vždy je snaha spojit do jedné skupiny uživatele s podobnými datovými přenosy, čím více dat stahujete, tím více přenesených dat lze očekávat i ze strany ostatních uživatelů

Řešení:

  • nepoužívat tento typ komunikace
  • velmi pečlivě nastavit P2P klienta a být velmi obezřetný při stahování či sdílení dat

Jak fungují agregované a vyhrazené linky

V naší nabídce naleznete jak linky vyhrazené tak agregované.

U vyhrazených linek má zákazník kdykoli jistotu plné kapacity placené linky. Pokud zákazník tuto linku nevyužívá, linka není k dispozici nikomu jinému, zůstává vyhrazena tomuto zákazníkovi. Její cena je z tohoto důvodu (zejména v datově neomezené variantě) poměrně vysoká.

Agregovaná linka funguje na principu sdílení rychlosti mezi více (v našem případě deseti) uživateli. Udávaná rychlost je maximální nikoli garantovaná. Maximálních hodnot může zákazník v tomto případě dosahovat pouze pokud je v dané agregační skupině jediný kdo v dané chvíli linku zatěžuje. Teoreticky může rychlost kolísat od 1/5 až do maximální hodnoty, prakticky by se rychlost měla v průměru pohybovat kolem 60-80% maxima.

Zatížení skupiny závisí na chováni uživatelů ve skupině. Obvykle se setkáváme s dvěma protichůdnými zájmy - na jedné straně stojí uživatelé, kteří vyžadují kvalitní rychlou linku s minimální odezvou s možností občasného rychlého stažení dat na nezatížené lince (např. hráči PC her, uživatelé využívající VoIP, Skype, vzdálenou správu systému a rychlé prohlížení běžných www stránek) - na druhé straně pak uživatelé stahující objemné multimediální datové soubory, filmy, mp3, videa, audio a video streamy, internetové televize - tedy ti kteří kladou důraz především na maximální datovou propustnost.

Pokud by se v jedné skupině ocitli společně uživatele s protichůdnými zájmy, pak by se vzájemně negativně ovlivňovali. Není možnézajistit minimální odezvu a zároveň maximální propustnost. Náš systém se tedy snaží do jedné skupiny sloučit účastníky s podobnými přenosy - s podobným chováním na Internetu. jednoduše v rámci jedné skupiny

Pokud budete mít vysoké datové přenosy, lze očekávat, že ve Vaší skupině budete "soupeřit" s devíti dalšími zákazníky, jejichž zájmem je stáhnout maximální objem dat, linka bude pravděpodobně často výrazně zatížena, odezvy mohou kolísat a datová propustnost se bude častěji blížit minimálním hodnotám.

Jestliže Vaše přenosy nebudou výrazně zatěžovat agregační skupinu, lze očekávat, že ve Vaší skupině budou zákazníci s podobně nízkými datovými přenosy, proto bude linka po většinu času nevytížená s minimální odezvou.

Uspořádání do agregačních skupin samozřejmě není konečné, mění se několikrát do měsíce na základě automatických statistických odečtů a zákazníci jejichž chování se od posledního odečtu výrazně změnilo jsou přeřazeni do vyšších či nižších agregačních skupin.

 

Z toho vyplívá, že sdílené agregované připojení s ostaními uživateli stojí a bude stát za prd vdžy a většinou mi takový internet se chová velice těžkopadným a pomale jako by mele úplně z posledního vypětí sil.

Ovšem je tu jedna z možností jak to řešit buď požádat a domluvit se s vaším poskytovatelem o tom, že by vám nastavil síťovou výhodu typu: nastavím vám prioritu síťového provozu číslo 1 ( jedna ) tzn. že bude vaše linka upřednostnována před ostatními uživateli. Toto jsem jednou udělal sám osobně jsem nezaznamenal téměř žádný pokrok snad jen na chvíli mi fungovali online hry v pohodě ( pouhé 2 dny ) ztráty paketů byli pryč , a pak už zase se to začalo v uvozovkách srát znovu.

Viděl bych to tak, že poskytovatel mi tu vysokou prioritu nastavil pouze dočasně na chvíli jen, aby mě to uklidnilo na klid duše a zavřil mi tak moje ústa pro další podněty k mému problému. Dál už jsem to neřešil protože tím by se nic nevyřešilo a poskytovatel to sám věděl, že už ho stím otravovat znova nebudu ^ ^

Ještě by měl z toho akorát prdel a pobavení nad neštěstím ostatních :D

Na co jsem přišel je další nový poznatek jak lze řešit ze strany uživatelé ztrátů paketů, i když to sice není nic moc, ale každý získaný síťový výkon a výhoda se počítá k dobru tak proč ne ,-)

za okamžich si řekneme jak na to:

většina poskytovatelů uvědějí základní instruktáž o tom jak nastavit vaše připojení k internetu:

Do nastavení vaší sítě je následující cesta:
Ovládací panely / Síťová připojení / Konkrétní připojení / Protokol TCP / IP / Vlastnosti



Adresa IP : vám nastaví technik
Maska podsíťe: vám nastaví technik
Výchozí brána: vám nastaví technik
Upřednostňovaný server DNS: vám nastaví technik
Náhradní server DNS: vám nastaví technik

Dbejte na koretním nastavení vašeho připojení. Jestliže tak neučiníte můžete přivodit problém ostatním uživatelům síťě. Pokud problémy přetrvají budete odpojen.

( 8 ) Nízka priorita = nízký síťový výkon většina paketů jsou zahazovány aby se dostala rovnováha linky

( 1 ) Vysoká priorita = vysoký síťový výkon a propustnost všech paketů by měli procházet bez zpoždění a zahazování

Přesně o to jde, aby jste vy získali nad ostatními uživateli vyšší prioritu a nebyli tak vaše pakety zahazovány.

Postup jak řešit ztrátů paketů je následující: mělo by to fungovat na všech připojeních ( ADSL , VDSL , WIfi a z části i optika pokud je sdílená )

Budete k tomu potřebovat: domací router s podporou domací wifi u vás v bytě nejlépe tento: Mikrotik RB951G-2HnD v nouzi pak tento:  TP-LINK TL-WR741ND a jeho následující vyšší třídy modelů s podporou QoS nastavení šířky pásma. Dále samozřejmě váš počítač a dvě android ( tablet , smartphone ) zařízení nebo Notebook.

Budeme hovořit s principu mikrotiku, ale smysl to má stále stejný i na ostatních routerech jen je nastavení trochu jiné, ale účel je stále stejný.

Teď půjdeme rovnou do nastavení vašeho domacího routeru následovně: do prohlížeče firefox zadejte tuto adresu http://192.168.88.1 nebo http://192.168.0.1/ pozor může se lišit v závisloti na vašem domacím routeru!

- V hlavní nabídce začneme vypnutím firewall nebude vám tak filtrovat a kontrolovat síťová data, což vede k zanedbatelnému zpoždění najdeme položku: druhý sloupeček  a odklikat jeden po druhým na D ( disable ) 

- Teď se dáme do nastavení šířky pásma:

  • Interfaces / Ethernet
  • 5 items
        Name Type MTU L2 MTU Tx Rx Tx Packet (p/s) Rx Packet (p/s) Master Port Rx Bandwidth Tx Bandwidth Switch PoE Out PoE Priority PoE Out Current (mA)  
    D R ether1-gateway Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 none 2M 512k switch1        
    D RS ether2-master-local Ethernet 1500 1598 560 bps 1024 bps 1 2 none 512k 2M switch1        
    D S ether3-slave-local Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 ether2-master-local unlimited unlimited switch1        
    D S ether4-slave-local Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 ether2-master-local unlimited unlimited switch1        
    D S ether5-slave-local Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 ether2-master-local unlimited unlimited switch1  

Nastavte je takto po kliknutím na jednotlivé řádky:

ether1-gateway / Bandwidth (Rx/Tx) downdload 2M a upload 512k

ether2-master-local / Bandwidth (Rx/Tx) upload 512k a download 2M

Tak uděláte ze svého připojení jakou si umělou alternativu ADSL 2MB připojení, což je pro hraní online her mnohdy lepší a pakety jsou lépe odesílány do sítě než na vyšší rychlosti např. 40MB kde bývají pakety nesouměrně a nepředvídatelně odesílány a je to velice znát příliš rychlou hrou a příliš rychlími umrtími ve hře a ztrátou paketů a propadnutím vašeho scoore.

Taky 2 MB nebudete tak zatěžovat síť u poskytovatele a šetříte tak šířku pásma :)

- Dále teď budeme nastavovat PC a android zařízení:

v PC Ovládací panely / Síťová připojení / Konkrétní připojení / Protokol TCP/IP / Vlastnosti

 

Adresa IP :        nechte nastaveno na automaticky
Maska podsíťe: nechte nastaveno na automaticky
Výchozí brána: nechte nastaveno na automaticky
Upřednostňovaný server DNS: zde zadejte hodnotu, např. 1.1.1.1 , kterou zjistíte přímím připojením PC s AP zařízením nebo DSL modem , pak se podívejte do připojení k místní síti / podrobnosti / zde uvidíte dns hodnoty nastavené poskytovatelem na jeho koncovém zařízení ( AP nebo DSL modem ). * Pozor nesmíte mít mezi těmito zařízeními mít připojený žádný domací router! To pak byste skutečnou hodnotu dns serveru nezjistil! Domací router připojte pouze až zjistíte hodnotu dns poskytovatele
Náhradní server DNS: nenní nutné vyplňovat pokud nemá váš poskytovatel alternativní dns sever.

* Dále abysme získali od poskytovatele vyskou prioritu provozu bude nutné mít na jednom s android zařízení zapnutou wifi , která je připojená k vašemu domacímu routeru ( mikrotik , TP Link )

na jednom android zařízení je nutné nastavit nesprávné dns servery, které váš poskytovatel nepodporuje nebo je blokuje a nepustí je tak ven. V android zařízení hledejte: nastavení / Wifi zapnout ukáže se seznam sítí. Najděte teď tu svou pak naní dejte prst chvíli ho držte na místě dokud se nezobrazí / upravit síť / zobrazit pokročilé možnosti / na konci najděte Server DNS 1 zde zadejte hodnotu takovou, která vám neumožní se připojit k internetu např. 217.117.222.1

Server DNS 2 zadejte sekundární: např. 217.117.222.15

Na druhém android zařízení se zapnutou wifi nastavte takovou hodnotu, která vám dovolí se připojit na internet bez problému Server DNS 1:

např. 217.31.204.130

Můžete také použít tento program pro lepší přehled a výběr s dns serverů jmenuje se : DNSBench

Dále je třeba nastavit ještě Ip adresu v mém případě byla například 10.10.18.3 nebo můžete také zkusit vaší dinamickou ip adresu, pod kterou vystupujete na internetu např. 187.31.204.130 můžete to snadno zjisti zde: http://www.whatismyip.com/ a pak takovou adresu použít podle potřeby dokud vám to nebude fungovat tak jak má.

Ip adresu zjistíte pomocí toho programu: WinMTR-v092 pro windows po spuštění tohoto programu zadejte do Host: nějakou www stránku například seznam.cz po té stiskněte start a program začne skenovat vaší síť až do konečneho cíle což je seznam.cz pak vám to zobrazí několik adres co se nacházejí po cestě až k vám.

Teď je potřeba rozlišit to co je právě u vás to se opvíjí od počtu routeru kolik jich máte doma zapojených např. tyto dvě adresy: router ( toď je můj domací router nebo adresa je ve většině případů TP link domací router 10.0.0.1 ). Pak další adresa například 1.1.1.1 je zařízení které bylo instalováno u vás doma vaším poskytovatelem modem, AP atd... Nedůležitější nás bude zajímat hodnota u třetí adresy pokud se zobrazí IP např. 10.18.11.5 adresa máte vyhráno to je adresa přístupového bodu nebo ustředny, tutu ip adresu si nastavte na vašem android zařízení se špatně nastavenými dns servery a nyní již můžete bez omezení a ztrát paketů hrát online hry .-)

* Během hraní online her by nemělo docházet k častým ztrátám a zahazováním paketů ovšem úplně se tomu stejnak nedá zabránit no je to stějně lepší než-li nic :)

- Vyhrazená a nesdílená linka nebo-li garantovaná linka ( není žádná agregace možná tak 1:1 a to jen výhradně pro vás ) je nejlepší možné řešení, kde ztráty a zahazovnání paketů je absolutní tabu a kde se tento nepříjemný jev zjevně nevyskytuje.

Ovšem pořizovací cena se u mnohých poskytovatelů v závisloti na poskytnuté technologie se může cenově velice lišit. Nejlevnšjší pořizovací variantou na zařízení je právě 5 Ghz technologie cenovy by se měla pohybovat průměrně na nějakých 6 500,- , ale pak ty měsíční poplatky jsou mnohdy velice drahé a nepřípustné pro obyčejného člověka ( jakž to pro fyzickou osobu která má plat řekněme průměrných 10 000,- ) tak plati za měsíc přes 2 000,- se součastnými životními podmínkami je absolutně nepřípustné měli by na to mnozí poskytovatelé brát ohledy, že toto není jen pro zbohatlíky ( podnikatele ), ale i pro obyčejný lidi ( fyizické osoby ) s minimálním i průměrný platem co to chtějí za normální peníze nesdílený internet!

Proč je to tak drahé? Protože oni vám mohou poskytnou internet tzv. za hubyčku za malý peníz a sdílený, což je pro hraní online her nehratelnou záležitostí s velkými omezeními. A hlavně pronájem vlastní wifi anténky, která se nenachází na už na vašem domě tam se nachází jen ta pro příjem. Ale ta anténa pro odesílání už se nachzí v jiných částech od vašeho bydliště. Navíc za to, že tam bude výhradně naistalovaná vaše wifi anténa budou chtěít majitelé nemovitosti rod domků, ale spíše panelového domu hlavní předseda od společentví vlastníků tan si za to nechá pořádně zaplatit nemalé měsíční poplatky za pronájem na jeho nemovitosti, což se v 5 Ghz technologii pohybuje průměrně 1 500,- i více

Pokud by to měla být technologie 10 Ghz pořizovací cena za zařízení je tak 100 000,- kč/ s měsíčním poplatkem tak 10 000,- 

Nebo

Technologie wifi s frekvencí 9 Ghz za zařízení 15 000,- a dále už jen s měsíčním poplatkem pouhoprostých 5 800,- Bez DPH s DPHáčkem by to bylo za 6 400,- no teda ty cenny jsou velice odpudivé a pro normálního člověka si tak za kroutí hlavnou a poklepe si na čelo ^ ^

 

No a kdyby vám náhodou přestal tento internetový efekt fungovat, což se po určité době stane zhruba po 1 - 2 hodině hraní online her někdi i déle no , ale stějně to přijde takže stím počítejte xD ). Tak je tu ještě další možnost jak si vynutit, aby se žádné pakety neztráceli nebo nezahazovali serverem u poskytoatele.

Budete na to potřebovat tento program:

Angry IP scanner 3.3

Požadavky na program mít v PC nainstalovanou Java 8 ( od Oracle )

Co je to za nástroj? Je to nástroj, který dokáže zjistit aktivní IP adresy v zadaném rozsahu a základní informace o nich.

Nejpoctatnější právě je to co tento prográmek dokáže:

Na záložce Scanning určujete parametry skenování. V sekci Threads tak můžete nastavit prodlevu mezi jednotlivými vlákny a jejich maximální počet. Pozor na příliš agresivní nastavení (např. mnoho vláken a velmi krátké časové rozestupy), jež může způsobit zahlcení sítě, její zpomalení a – v případě nestabilních síťových prvků – i jejich pád, zamrznutí nebo restart. V části Pinging lze vybrat metodu posílání síťového dotazu na dostupnost (TCP,UDP, nebo ICMP), jakož i počet paketů a čas, jak dlouho se bude čekat na odpověď. V případě spolehlivé a rychlé sítě můžete významně zrychlit proces skenování právě snížením počtu paketů a zkrácením čekání na odezvu.

Nyní už víme, že tento program může zahltit síť.

Je to prosté stačí jen když tento program spustíte v nastavení Thread hned první kolonka: Delay between starting threads ( in ms ): nastavte tam například hodnotu v mém případě: 1

A u durhé kolonky: Maximum number of Threads mí hodnotu v mém prípadě: 2235

S při skenování nechte tuto položku: Ip Range 192.168.88.0 nevyplněnou! To já váš počítač. Pak je tam pokračování se slůvkem ( to ) tam zadejte ip adresu ústředny např. 10.10.18.3 pak už jen klikěnte na start a začne probýhat sken sítě.

Ovšem může to být u každého jiné nejednoduší, jak to zjistit si udělejte test odezvy pingu. Přes příkazový řádek CMD zadejte tam parametr: ping seznam.cz -t a nechte jej spuštěné a v programu zkoušejte nastavovat takové hodnoty dokud nebude váš ping vysoký a dokud se nezačne zobrazovat hláška vypršel časový limit.

A pro umocnění pro zlepšení internetového výkonu spusťte Angry IP Scanner program několikrát v mém případě to bylo - 7 až 8x by mělo jistě stačit. A ve všech spuštěných programech zahájte skenování sítě. Navíc ještě přitom zkuste stahovat něco z internetu v mém případě to bylo stahování přes službu steam, kde jsem zahájil stahovaní některé hry. Nyní to takhle nechte spuštěné 10 až 20 minut podle potřeby. A přitom nechte běžet testování ping v příkazovým řádku. A občas to bude vypadat že se příkazový řádek zamrznul, ale není tomu tak to jenom se hodně opozdí testování odezvy přes příkazový řádek. Pak povypínejte spuštěný program: Angry IP Scanner a i vypněte stahování vašeho obsahu. A zkuste si teď zahrát nějakou online střílečku. A sami uvidíte ten rozdíl jak vám makají online hry neuvidíte tam žádné ztráty pakatů ani laggy či to podobné zpoždění. Prostě krásně plynulá hra ,-)

No a takhle by to mělo fungovat pořád a to bez vyjímek a kompromisů a ne zdonucením ze strany klienta, který si to musí za každou cenu vynutit, aby mu jeho online hry fungovali jak se patří a takhle to má fungovat pořád :)

***************** No a kdyby to furt nestačilo a stále se váš internetový výkon potácel se ztrátami datové komunikace + ztráta paketů pak by to ještě bylo jedno nově objevené řešení jak dál postupovat ****************

Takže budete k tomu určitě potřebovat 3 domácí routery ( mikrotik je hlavní ten tvoří jádro vaší sítě ) a sekundární vedlejší: TP-LINK TL-WR842ND TP-LINK TL-WR741ND můžete použít i jiný wifi router, ale musí umět a zvládat Qos. Takže TP-LINK TL-WR842ND ten použijeme pro připojení k PC přes wifi připojení nikoiv kabelem. Tam snížíme akorát toto nastavení pro wifi připojení na toto: rozhraní 802.11b s nejnížší možnou rychlostí na 11MB což je dostačující pro hraní online her. Dále tento router necháme nastavený tak jak je dále tam nic nenastavujeme. K tomu poslouží další sekundární router: TP-LINK TL-WR741ND, který nastavíme takto se zapnutou zabezpečenou wifi spolu s nastaveným QOS dále si vysvětlíme k jakému účelu nám spolouží tento router. První nastavení wifi:  Wireless Network Name : zde pojmenujte vaší wifi sítě , Region: Česká Republika , Channel: na Auto , Mode: 11bgn mixed , Channel Width: auto , Enable Wireless Radio na povolit , Enable SSID Broadcast povolit dál už nic nenastavujeme a klikneme je už na Save a dál postupujeme podle pokynů k uložení nastavení. A pak jdeme na další kartu: Wireless Security :  WPA/WPA2 - Personal(Recommended) zaškrtneme toto nastavení, že ho checeme používat. Version : necháme nastaveno na automaticky , Encryption : také nastavíme na automatické ,  Password: zadejte takové co se vám bude dobře pamatovat. Dál klikneme na Save a uložíme znovu nastavení. Nyní máme wifi připojení nastavené teď se podíváme na QOS. Bandwidth Control / Enable Bandwidth Control za fajfkujte , Line Type: na ADSL , Egress Bandwidth: nastavíme na 512 Kbps a Ingress Bandwidth: také nastavíme na 512 Kbps. Dále ještě pro jistotu nastavíme: Rules List dál Bandwidth Control Rule Settings zaškrtneme na povolit / Enable / IP Range: nastavíme v tomto rozsahu: 192.168.0.100 až do 192.168.0.250 / Port Range: 1 až 65535 / Egress Bandwidth: Min Bandwidth nastavíme první políčko: 100 (Kbps) a Max Bandwidth nastavíme na 384 (Kbps) / Ingress Bandwidth: Min Bandwidth nastavíme 100 (Kbps) a Max Bandwidth nastavte jej na 384 (Kbps) nastavení si uložte. teď si vysvětlíme kčemu to všechno a principy jak by to mělo fungovat. Tento router budeme používat převážně na stahování a uploadování ( nahrávání nějakých souborů ven např. video na youtube a to přes android zařízení Tablet nebo smartphone.  A na stahování použijeme nějaký free server na stahování souborů např. uložto.cz kde si vyhledáme nějaký obsah co checeme stáhnout třeba o velikosti nad 1,5 GB by mělo být dostačující stahovat ho tak na 6 hodin a stahujeme a zároveň nahrávejte odesílejte nějaký soubor ven např. na youtube nějaké delší video o velikosti 3 GB. Takto by se mělo zabránit ztrátam paketů během hraní online her. Server na straně poskytovatele tak nerozpozná co děláte a neměl by vám škrtit připojení během hraní a následně by se neměl ztrácet ani pakety. Kdyby jstet toto neudělali tak vám server u poskytovatele začne rozpoznávat vaší činost na internetu hlavněco děláte a to hraní online her u vás a začnou se dost často ztrácet pakety čemuž můžete zabránit výše popsaným postupem to takto můžete zamaskovat. Teď už víte jak zabránit ztrátam paketů ,-)

No a kdyby to furt nešlo nebo by to nejelo pořád dobře pak opakujte stejný postup i na pc nebo na dalším android zařízení ( takže stahovat nějaký soubor třeba z uložto.sk a upload nějaké video na youtube ) a mělo by to zase na chvílo pomoct _)

A ještě, kdyby to furt nešlo podle vašich představ ještě tu vyzkoušejte toto:

1.) router ( hlavní ) nechte nastavený továrně jak je jen u něho nastavte pouze zapnutou wifi síť. Dál už nic víc nenastavujte tento router poslouží jako upload ( video souboru na youtube ) plnou rychlostí vaší linky. Pozn. pokud vy uploadu se vám agresivně svedne ping nad 100 ms tak raději tuto metodu vůbec nepoužívejte! Raději zkuste nějakou z výše popisovaných v tomto článku. 2. router nechte nastavený takto: QOS. Bandwidth Control / Enable Bandwidth Control za fajfkujte , Line Type: na ADSL , Egress Bandwidth: nastavíme na 250 Kbps a Ingress Bandwidth: také nastavíme na 500 Kbps. Dále ještě pro jistotu nastavíme: Rules List dál Bandwidth Control Rule Settings zaškrtneme na povolit / Enable / IP Range: nastavíme v tomto rozsahu: 192.168.0.100 až do 192.168.0.250 / Port Range: 1 až 65535 / Egress Bandwidth: Min Bandwidth nastavíme první políčko: 1 (Kbps) a Max Bandwidth nastavíme na 500 (Kbps) / Ingress Bandwidth: Min Bandwidth nastavíme 1 (Kbps) a Max Bandwidth nastavte jej na 500 (Kbps) nastavení si uložte. teď si vysvětlíme kčemu to všechno a principy jak by to mělo fungovat. Tento router budeme používat převážně na stahování a uploadování videa na youtube ( nebo nějakého souboru směrem ven do internetu ). 1. Router hlavní ten máte připojený i s PC přes ten půjde veškerý provoz ven do internetu. Během hraní online střílečky nechte zapnutý upload souboru nebo nahrávejte na youtube. 2. router použijte wifi spoj přes váš tablet či smartphone ten také nechte uploadovat soubory ven např. video na youtube. Pak ještě je třeba zajistit nějaké to stahování, ale , aby jste nemuseli stahovat nějaké velké soubory do vašeho tabletu pak stačí nechat přehrávat nějaké dlouhé video z youtube, které má přes 1 hodinu délky. Pak se na nějakých 30 minut nemusíte o nic starat a znovu tento postup opakovat ,-)

Pokud hrajete online hry třeba na konzoli ( ps 3 nebo xbox 360 ) a ne na pc tak postup je stále stejný jen stím rozdílem, že budete potřebovat ještě jeden tablet a stímto tabletem se připojíte na první ( hlavní ) router a ten zatížíte plnou rychlostí uploadu videa na youtube ,-)

Princip je v tom, že musí druhý router zatížit síť ( linku ) mnohem více než první router a také ji bude brzdit. na tomto routeru je také předpoklad, že se zvedne ( uměle vyvolá zpoždění a ztrátavost linky ping vám stoupne nad 300 ms i více což je lepší xD ), aby se tak oblbnul server u ISP jinak vám ty pakety budou škrtit dál ^ ^

 

Další nová metoda, na kterou jsem zrovna přišel je:

Na druhém uploadovacím routeru TP Link nastavte dočasně MTU na hodnotu 576. A v sekci Basic Security vše úplně vypněte po SPI Firewall, VPN až ALG. Takto to nechejte nastavené přes 1 hodinu. Váš router by nyní neměl filtrovat žádná data z internetu. Po 1 hodině vraťte zpět nastavení co jste měli před tím: ( vrátit zpět hodnotu mtu na 1500 a zapnout vše ve firewall co jste předtím po vypínali. ) Tato metoda funguje zatím dobře. Nemám absolutně žádný problém se ztrátou paketů. Online hry mě funguje velice pěkně. No ale za 1 hodinu a půl se ztráty paketů začínají opětově objevovat což je na hovno :(

Zase v takovém případě použijte tuto metodu pro uvolnění sítě a přiřazení vysoké priority jen pro vás :)

Tuto sekci budu postupně aktualizovat podle nových poznatku  tak buďte naladěni,-)

Otázky a odpovědi:

Proč na to nestačí jen jeden router třeba ten výkoný mikrotik?

No dle mích zkušeností jsem experimentoval a zjistil jsem, že pokud to všechno poleze přes ten mikrotik, tak i přes jeho vysoký výkon to nestíhá pobrat tu velkou zatěž, a když to zkusíte tak zjistíte, že se to celé ještě více rozjeb* a to včetně odezvy ta skáče od 10 ms do 999 ms ping je velice nestabilní a více takže právě tudy cesta nevede. Pro odlehčení zátěže je třeba použít dva sekundární routery co zvládají Qos v pohodě. Dle mích zkušeností to funguje docela dobře :)

Welcome to discokillers-eu.websnadno.cz section Packet loss (packet loss) 2015 Fix or it's all about proper set up and broadband Internet access (shared connection)

Packet loss is itself a data loss during transmission over the network can easily occur during communication in both directions either to receive data and will send data to the network. However, it may have been there even in the amounts of network layers. We say under what conditions priests can happen, and how it can be at least partially and completely solved if circumstances permit.

Sion countries according to years of experience and I know I have an overview of what the specific problems lie, including lost packets. In most cases, is to blame your ISP so it is 90% certain. And those 10% that they are such exceptional cases banality, which exist only in what state is your PC, router - modem - RouterBoard AP, cables (cables) from the router to your pc. This is somehow not going to deal in detail. And we'll go straight to it, why it must be an error of 90% at the provider (ISP).

After so many years of experience also deserve something better and not stay behind after the others in terms of quality and speed of the internet --- if I want more and more ...

Here's one visual aspect as it looks at the headquarters of providers:

Think of it as a must for providers look to be one big chaos in data communication and especially the spaces where they stored all servers sí'tové facilities providing services, switches and all the cables connected and distributing this really horrible chaos to see it.

Furthermore, how can it work when providers already provide data network services (Internet Sharing):

So that the network of their kind on the eye functioned providers apply their system so. For example, QoS aggregation - 1: 5 ie. that one connection (1 group) will provide internet users with 5, which will be one connection each share. And for players of online games, this may be a problem. And so can result in lost packets even if the line is not at 100% load. Packet loss during play online shooter is to you shoot at a target enemy and you do not intervene at all or only part of the 40% which is totally fails. When the shot is to send small packets of data to the network and not reach its final goals and get lost somewhere along the way.

Of the 90% that providers and when they will be told the opposite and you všeljak excuse that you are not right. And they will be with you i feel that argue who is right. In the finals, they can not explain and they will be totally ignored. No deal with it judicially provider would have spoken quite differently than if it was just between ourselves :)

Packet losses occur when the network is burdened by some users called. Downloaders that burden sometimes excessive downloads warez (p2p Torrent) content tons of data. This would not only reduce your connection speed (bandwidth), but also pops your ping to the mountain and becomes unstable. Say you have a normal ping of 10 ms and a maximum of 20 ms ping. When the network is somehow already loaded so you ping jumps calmly to a maximum of 50 ms and 2000 ms ping no to online games, this is absolutely unthinkable and lost data packets are so full.

Something that says that most providers:
What you should know about home WiFi router?

     this technology is appealing at first glance, especially when aesthetic reasons we resist the classical data cable
     But beware !!! In no case can fully replace traditional cabling
     if a WIFI router decide, consider the occasional maintenance
     This wireless technology requires line of sight between the transmitter and receiver connections over obstacles (walls, ceilings) will be degraded (downtime, malfunction)
     compared to the metallic cable connection significantly longer response
     compared to the metallic cable connection throughput will be lower (for faster tariffs and at the proper functioning of the internal WiFi connections direct visibility reach the same quality lines)
     very common problems zarušením from other transmitters, intercoms, industrial machinery etc. from the neighborhood
     requires (unlike cable) ongoing maintenance (change of the frequency change of the encryption key for safety)
     the possibility of eavesdropping operation from the outside (risky payment transactions, sensitive data)
     Abuse lines (when there is inadequate security can your line without your knowledge to use external user at your expense)
     problems with the functionality of indoor wireless communications (even in our company purchased and installed by our technician) will void the warranty and all service calls in this context are dealt with at the customer's expense
     on claims relating to the connection speed can be taken into account only in the case of direct cable connection (test speed CAN via a wireless WiFi connection)

Why do not recommend the use of P2P networks?

     klienských vast majority of programs (especially based protoklu bittorrent) at the default settings very quickly overload the system of your router (minutes or less)
     These programs do not communicate on the principle 1: 1 (client - server) but on the principle of M: N (millions of computers offering often dubious data through the often slow or artificially limited line - millions of computers looking data)
     Communication is established when hundreds or even thousands of links to various computers around the world, looking for the required data and in parts is downloaded and consist of multiple sources
     P2P client programs we leave the solid and cleans up after himself. Established connections (hundreds or thousands) remain in the memory of the router for a long time (often hours to days), so how can it klienský P2P program requested. What if any PC on the other side of the world and offered to join part of the requested file?
     aggressive behavior in P2P programs will soon run out of the limits of your equipment. P2P program will establish approximately 2,000 connections and wait for data ... contrary to conventional correct programs (www browser) will not even have minimal resources for their activities.

consequences:

     Your connection will be correct for all programs almost dysfunctional website will appear slowly, often only partially (without pictures, etc.)
     on a line then you can not expect a good throughput and response time, for example, flash games
     help only disable P2P program! The immediate solution is to simply restart the router (after a few minutes, will probably run into the same state, also reduces the life of the device - using a central router for more participants this can not be done at all)
     if so illegally downloading copyrighted data, you risk prosecution
     often spread so dubious data containing viral infection (viruses, Trojans, spyware, ...)
     You can (albeit accidentally or ignorance) to share their sensitive data download - Your private photos and videos, texts, emails, access codes, etc. can start floating around the Internet
     due to significant data traffic themselves přeřezujete into busier aggregation groups - always is to combine into one group users with similar data transfers, the more data you download, the more data transfer can be expected from other users

solution:

     Do not use this type of communication
     very carefully set P2P client and be very cautious when downloading or sharing data

How does it work aggregated and dedicated lines

We offer both dedicated lines and aggregate.

For the dedicated lines whenever the customer has paid the full capacity of the security line. If the customer does not use this line, the line is not available to anyone else, remains reserved to that customer. Its price is for this reason (especially in data unlimited variation) is relatively high.

Aggregated line works on the principle of sharing between multiple speeds (in our case ten) users. Indicated rate is the maximum not guaranteed. The maximum values customer can achieve in this case only if it is in the aggregation group, only one line at a given moment loads. Theoretically, the speed may vary from 5.1 up to a maximum value would be practically speed should average around 60-80% maximum.

Load groups depends on the behavior of users in the group. We usually see two opposing interests - on the one hand there are users who require quick line quality with minimal response with the possibility of occasional fast data download on unloaded line (eg. PC gamers, users utilizing VoIP, Skype, remote system management and quick view ordinary web pages) - on the other hand, users downloading large multimedia data files, movies, mp3, videos, audio and video streams, web TV - those who put emphasis on maximum data throughput.

If one group themselves together users with conflicting interests, then it would be mutually negatively influenced. Not možnézajistit minimal response and maximum throughput. Our system will attempt to merge into one group of participants with similar transmissions - with similar behavior on the Internet. simply within a group

If you have high data traffic, you can expect that your group will "compete" with nine other customers whose interest is the maximum amount of data downloaded, the line will probably often significantly burdened, responses may fluctuate and data throughput will often approach the minimum values .

If your traffic will not significantly burden the aggregation group, you can expect that your group will customers with similarly low data transmission, so the line will be most of the time nevytížené with minimal response.

Arrangement in aggregation groups is obviously not final, it changes several times a month, on the basis of automatic statistical readings and customers whose behavior since the last meter reading has changed significantly are transferred to higher or lower aggregation groups.

This implies that the share aggregated user connections right with each other stands and will stand behind fart vdžy and mostly me such internet behaves very cumbersome and slow as it grinds completely from the latest strain forces.

However, there is one of the ways to solve either ask and negotiate with your provider that you would set the type of network benefit: you set the priority of network traffic number 1 (one) ie. that your line will be favored over others. This one I made myself personally, I noticed almost no progress, perhaps just for a moment I acted cool online games (only 2 days) packet loss were gone, and then again it started in quotes shit again.

I would see it that my provider's high priority set only temporarily for a while just to keep me calmed down to peace of mind and zavřil me and my mouth for further suggestions to my problem. Beyond that, I did not address it because it would not solve anything and provider to himself knew that he'd bother again but substituting I ^ ^

Even should the ass that just over adversity and entertain others: D

Guess what I found is another new element to be addressed by the users of packet loss, even if it is not much, but every acquired network performance and advantage counts for good so why not, -)

for IMM to say how to do it:

most providers disclose a basic tutorial on how to set up your Internet connection:

Do your network settings for the following path:
Control Panel / Network Connections / Concrete Connection / TCP / IP / Features



IP Address: you set technician
Subnet Mask: you set technician
Default Gateway: you set technician
Preferred DNS server: you set technician
Alternate DNS server: you set technician

Make sure koretním your connection settings. Failure to do so can cause the problem to other users of the network. If problems persist, you disconnected.

(8) low priority = low network performance, most packets are dropped in order to get the balance lines

(1) High priority = high network performance and throughput of packets should pass without delay and dropping

Exactly it is that you get over the others a higher priority so your packets were dropped.

For how to deal with packet loss is as follows: it should work on all connections (ADSL, VDSL, WiFi and partly optics if shared)

You will need: home router with support at home wifi at your best in this apartment: Mikrotik RB951G-2HnD in need then this: TP-LINK TL-WR741ND and the next higher class models with support QoS bandwidth settings. Then, of course your computer and two android (tablet, smartphone) device or Notebook.

We will discuss with the principle MikroTik sense but it still has the same on the other routers just setting is a little different, but the purpose is still the same.

Now we go straight to the settings of your home router as follows: in Firefox, type in the address or http://192.168.88.1 http://192.168.0.1/ attention may vary in dependence on your home router!

- In the main menu, start by turning off the firewall will be to filter and control network data, resulting in negligible delays find item: the second column and odklikat one after another on D (disable)

     IP / Firewall / Filter Rules /
     # Chain Action Src. Address Dst. Protocol Address Src. Port Dst. Any Port. In Port. Out Interface. Interface Bytes Packets
     ;;; default configuration
     -E X 0 0 accept forward B 0
     ;;; default configuration
     X 1 -E accept forward 0 B 0
     ;;; default configuration
     -E X 2 drop forward B 0 0
     -E X 3 accept input 1 (ICMP) 2904 B 9
     -E X 4 accept input 320.0 KiB 1329
     -E Accept input X 5 0 B 0
     -E X 6 drop input ether1-gateway 124.7 KiB 1076

- Now we turn to the bandwidth settings:

     Interfaces / Ethernet
     5 items
      Name Type L2 MTU MTU Tx Rx Tx Packet (p / s) Rx Packet (p / s) Master Port Tx Rx Bandwidth Bandwidth PoE Switch Out PoE PoE Priority Out Current (mA)
     D R ether1-gateway Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 none 2M 512k switch1
     D ether2 RS-master-local Ethernet 1500 1598 560 bps 1024 bps none 1 2 512k 2M switch1
     D S Ether3-slave-local Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 ether2-master-local unlimited unlimited switch1
     D S ether4-slave-local Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 ether2-master-local unlimited unlimited switch1
     D S ether5-slave-local Ethernet 1500 1598 0 bps 0 bps 0 0 ether2-master-local unlimited unlimited switch1

Set them so after clicking on individual lines:

ether1-gateway / Bandwidth (Rx / Tx) downdload 2M and upload 512k

ether2-master-local / Bandwidth (Rx / Tx) 512k upload and download 2M

So you make from your connection as a synthetic alternative to ADSL 2Mb connection, which is to play online games often better and more packets are sent across the network to higher speeds than eg. 40 megabytes where packets are sent asymmetrically and unpredictably and is very familiar too quick game and too rychlími death in the game, and packet loss and forfeiture of your scoore.

Also, two megabytes so you will not bother network provider, saving bandwidth :)

- In addition, we now set the PC and android devices:

PC Control Panel / Network Connections / Concrete Connection / TCP / IP / Features

IP Address: set to automatically check
Subnet Mask: Leave set to automatically
Default Gateway: Leave set to automatically
Preferred DNS server: Enter the value, for example. 1.1.1.1 you find through direct connection with PC AP device or DSL modem, then look in the Local Area Connection / details / dns you will see the value set by the provider on his terminal equipment (or AP DSL modem). * Please note that you must have between these devices have connected any home router! It then would the true value dns server found out! Home routers connect only to find the DNS provider
Alternate DNS server: Nenni have to fill it unless your provider alternate DNS sever.

* Referred to gain height provider traffic priority will need to be at one with android wifi enabled device that is connected to your home router (Mikrotik, TP Link)

one android device must be set wrong dns servers that your provider does not support or is blocked and will not let them out of the way. In android device search: setup / Wifi turn shows a list of networks. Find here now then Nani put his finger while holding it in place until / modify the network / Show Advanced Options / end find the DNS Server 1, enter a value here so that will not allow you to connect to the internet, for example. 217,117,222.1

DNS Server 2 Enter the secondary: eg. 217,117,222.15

On the other android device with wifi enabled to set a value that allows you to connect to the internet without any problem DNS Server 1:

e.g. 217.31.204.130

You can also use this program for a better overview and selection of dns servers named: DNSBench

* While playing online games should be frequent losses and throwing away packets, however, it is absolutely unavoidable, anyway it's just as no better than if nothing :)

- Dedicated and IRQ or if the line is guaranteed (no aggregation maybe 1: 1 and only exclusively for you) is the best possible solution where packet loss and zahazovnání is an absolute taboo and where this unpleasant phenomenon apparently does not occur.

But the cost is for many providers in dependence on technology provided can vary widely affordable. Nejlevnšjší purchase option on the device is just a 5 Ghz technology pricing should move to an average of some 6,500 - but then those monthly fees are often very expensive and unacceptable for the common man, (as a natural person who has a salary of, say, an average of 10 000 -) thus pay per month through 2000 - with concurrent living conditions is absolutely unacceptable should it take many providers consideration that this is not just for riches (entrepreneurs), but also for ordinary people (fyizické people) with minimal i average pay what they want for normal money-shared internet!

Why is it so expensive? Because they can give you a so-called internet. Hubyčku for as little money and shared, which is to play online games unplayable affairs with great limitations. A mainly hire their own wifi antenna, which is not already on your house there is just the one for the reception. But the antenna for sending already nachzí in other parts of your home. In addition, consider that there will exclusively have installed your wifi antenna will chtěít property owners family houses, but rather the main block of flats chairman of společentví owners tan for it lets really pay substantial monthly rental charges on his property, which is in the 5 GHz Technology moving average 1500 - even more

If it should be a 10 Ghz technology purchase price per unit is thus 100 000, - CZK / monthly fee and 10 000 -

or

WiFi technology with a frequency of 9 GHz for equipment 15 000 - and only with a monthly fee pouhoprostých 5800 - Excluding VAT DPHáčkem it would be for 6400 - whoops those are very valuable and repulsive for a normal person so for home page curls and tapped his forehead ^ ^